14 Kasım 2011 Pazartesi

Bİ' ŞARKI


Büyüsüne kapıldığımız sözler, sesler ve melodilerin sayısı fazladır. Fakat hepsini bünyesinde barındırmayı başaran ve "vazgeçilmezlerimiz" içinde yer alan şarkı sayısı azdır. Dinleyişlerimde "Lili"nin etkisini üzerimden atmam oldukça güç oluyor. Darmadağın ediveriyor, bunalıma sokuyor. Esaslı bir tokat beliriyor yanağımda. Bir şarkının kaç kez bıkmadan ve usanmadan dinlenebileceğinin yanıtını veriyor. Ayarlı bir terapiye alıyor ve manasızlığın kollarına bırakıyor beni. Bütün bunları bir şarkı yapıyor. Nasıl oluyor? Tutkum neye? Sese mi? Sözlere mi? Melodiye mi? Hala çözebilmiş değilim.  Aaron'ın sesindeki iç burkan tınının, şarkının sonundaki çıldırışının, sözlerindeki mananın, müzikteki acının müptelasıyım.

lili...

şu sahte yaşamından sıyrıl bir daha...
ne olursun, bırak tüm alışkanlıklarını...
göreceksin, yaşanıyor ihtiyaç olmadan yardıma...
pek çoğu var öğreneceğin dahası...

ileriye atacağın her adımda...
karşına çıkacak her sorunda...
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin her sokakta...
evvelinde bulunmadığın mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...

lili...

biliyorsun bizim gibiler için bir yer var hâlâ...
her damarda dolanır aynı kandan...
seni melek yapanın kanatlar olmadığını anlarsın...
tek yapacağın çıkarmak kötülükleri aklından...

ileriye atacağın her adımda...
karşına çıkacak her sorunda...
ben olacağım senin yanında...
ortasından geçeceğin her sokakta...
evvelinde bulunmadığın mekânlarda...
ben olacağım senin yanında...

lili...

bir busedeki göz açıp kapanmada bulacağız cevabı...
it tüm korkularını gölgelerin derinlerine...
benzeme sakın renksiz bir hayalete...
çünkü hayatın en güzel resmi senin içinde...

ileriye atacağın her adımda...
karşına çıkacak her sorunda...
ben olacağım senin yanında...
ortasından geçeceğin her sokakta...
evvelinde bulunmadığın mekânlarda...
ben olacağım senin yanında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder